Uhrančivý hlas, varhany a goticky načechrané písně. Švédská hudebnice Anna Von Hausswolff příjíždí do Prahy s novým albem.
Jako dítě si Hausswolff oblíbila navštěvovat nedaleké tajemné místo opředené mnoha příběhy, kam si chodila cvičit fantazii. Podobnou analogii jde vztáhnout i na album The Miraculous. Čím dál je totiž její fantazie od reálného světa, tím zajímavější skladby vytváří.
Na novince The Miraculous z ní varhany na první poslech dělají rozpoznatelnou písničkářku. Pro Hausswolff ale tento nástroj není jen teatrálním marketingovým tahem – jako v případě Lindsey Stirling, dubstepové Vanessy Mae. Sakrální zvukový charakter nástroje jí pomáhá vykreslit podstatu textů, které jsou typicky skandinávské tím, jak se v nich plynule slévá realita s nadpřirozenem.
Jak ukazuje třeba skladba Come Wander with Me / Deliverance, Hausswolff sama sebe nezavírá v kleci gotického kýče. Ačkoli celestiálními nápěvy v počátku nic takového nenaznačuje, během jedenáctiminutové jízdy pomalu sešlapává pedál až k podlaze a po vzoru Swans před sebou valí dronemetalové plochy, postrockové kolébání a střapaté riffy.