Základní informace o kampani #ReadNordic

ReadNordic_logo_vlajky_CMYK_pozitivni_1200

Severské země budou čestným hostem veletrhu Svět knihy Praha 2016. Kampaň #ReadNordic zaměřená na propagaci severské literatury ale začala již v září 2015. Je rozdělená do osmi měsíců, přičemž každý je věnován jinému tématu či žánru. Kampaň probíhá na sociálních sítích Facebook, Twitter a Instagram (sledujte a používejte hashtag #readnordic) a každý měsíc se uskuteční minimálně jedna kulturní akce, po celou dobu kampaně probíhá Severská čtenářská výzva. Kampaň #ReadNordic organizují velvyslanectví Dánska, Finska, Norska a Švédska v Praze a koordinuje Skandinávský dům. Projekt mj. podpořily Severský kulturní fond, Dánský kulturní fond a Švédská kulturní rada.  Děkujeme všem partnerům a sponzorům kampaně!

Sociální sítě

sd-icon-fb   sd-icon-tw   sd-icon-ig

Severská čtenářská výzva

Osou kampaně je čtenářská výzva – přečtěte osm severských knih podle zadaných kritérií, sdílejte své čtenářské zážitky na sociálních sítích a vyhrajte zájezd do Skandinávie a další hodnotné ceny. Více informací zde.

Akce kampaně #ReadNordic

Ve čtvrtek 31. března 2016 proběhne v pražské kavárně Potrvá od 19.30 poetický večer Twitterobásnění za účasti švédského básníka Elise Burrau a českého básníka Metoděje Constantina. Tweetujte básně s hashtagem #readnordic už nyní!

V Brně probíhá od ledna do června Severský literární salón.

Více informací a přehled nejbližších kulturních akcí #ReadNordic naleznete zde.

Témata měsíce

[supsystic-tables id=’2′]

Tiskové zprávy

Kontakt

E-mail: info@readnordic.cz

Telefon: 777 926 331

Jitka Jindřišková, koordinátorka kampaně

Michal Švec, koordinátor kampaně